ÿþNike-producten zijn van het begin van Jordan Shoes loopschoenen nike tot Kobe Shoes uitgebreid door de ontwikkeling in de jaren 60 en de laatste zijn nu enorm populair geworden. Nike Company zou elk jaar nieuwe leden introduceren in vele series van haar schoenen. In de precuts van Nike wordt altijd nieuwe technologie toegepast. Op deze manier kunnen deze producten in hoge mate voldoen aan de eisen van mensen. Na de introductie van de eerste Air Jordan-schoenen, geniet Nike een grote populariteit bij alle atleten.
Mensen uit alle hoeken van de wereld kiezen allemaal voor Nike-sportschoenen die hooggekwalificeerd zijn en gemaakt zijn van geavanceerde technologieën. Nike sportschoenen bestaan uit vele soorten. deze schoenen nieuwe nike zijn ontworpen voor verschillende sporten, zoals voetbal, basketbal, golf, tennis, voetbal enzovoort. Het ontwerp van al deze Nike-schoenen is in overeenstemming met de vereisten van het bepaalde spel.
Hoewel deze schoenen van de minste hoeveelheid materiaal zijn nieuwste nike schoenen gemaakt, kunnen ze de sterkste steun creëren. Het bedrijf begint met het ontwerpen van professionele Lebron-schoenen om de schitterende prestaties van Lebron James te registreren die de beste NBA-speler in deze jaren is geweest. Verschillend van Jordaneschoenen zijn Lebron-schoenen meer een symbool van Lebron en zijn fans. Lebron 8 V2-schoenen zijn het nieuwe lid in de familie van Lebron-schoenen voor het nieuwe seizoen.
Nike voelde zich zo gelukkig omdat hij eindelijk vrienden heeft. "Kom nike 180 op! Ik heb mijn vrienden! Ik heb mijn nieuwe leven! Nou, morgen is altijd weer een nieuwe dag." Riep Nike.'Maar nu komt er een probleem.Hoe kan ik naar beneden! Eve! " Nike huilde naar de vrouw die op een gegeven moment al ver weg was.Nike Company is een zeer belangrijke onderneming die een grote reputatie geniet voor het produceren en leveren van sportkleding aan mensen uit alle hoeken van de wereld.
Het is gelegen in de Verenigde Staten van Amerika en het hoofdkantoor bevindt zich in Beaverton. Het kan ook worden beschouwd als een toonaangevende producent en leverancier van sportschoenen en sportartikelen bij alle bedrijven zoals deze. In het jaar 1964 vonden twee mensen, namelijk Bill Bowerman en Philip Knight, een bedrijf nike 2017 met de naam Blue Ribbon Sports, echt de voorganger van Nike Company. Later in 1978, op een officiële manier, werd de naam van de Blue Ribbon Sports veranderd in Nike Incorporation.
De winst van Nike Company heeft in 2009 een waarde van $ 19,2 bereikt. De verkoop van Nike-producten in Amerika bestaat voor het grootste deel uit het percentage van 34 %, en in EMEA (Europa, het Midden-Oosten en Afrika) zijn de verkopen 29% van de totale omzet. Wat betreft het eerste paar Nike-schoenen; het is de hardloopschoen. Schoenen winnen ongeveer 53,7% van de totale winst voor Nike Company.